vineri, 22 mai 2015

Nume, Logo, Slogan in Personal Branding




MIT: Daca voi numi Compania dupa numele meu, toti clientii vor dori sa lucreze cu mine
REALITATEA: Clientii vor dori intotdeauna sa lucreze cu o persoana responsabila

MIT: Daca schimb numele Companiei, cu numele meu voi crea confuzie
REALITATEA: Multi dintre clienti nici nu cunosc numele Companiei tale , ei te cunosc pe tine

MIT: Am un nume ciudat, clientii nu si l-ar aminti
REALITATEA: Ne plac numele ciudate, odata ce le aflam , nu le mai uitam

Evita cliseele care circula pe internet.daca e nevoie concepe un Logo nou, proaspat

Brandul tau personal nu are nimic de-a face cu numele altor persoane

Daca ai un partener de afaceri, nu ezita sa-ti folosesti numele

Numeste Compania dupa numele tau .

Fososeste versiunea familiara a numelui

Renunta la initiale si sufixe

Nu adauga & Compania, & Asociatii sau alte descrieri profesionale

Evita sa folosesti scrierea numelui tau cu majuscule, este ca si cum ai striga disperat dupa atentie

Concepe un Brand Personal

• Usor de retinut
• Usor de gasit in online si in cartea de telefon
• Usor de contactat

Credibilitatea ta se va construi in jurul Reputatiei create in online si a Performantei percepute de-a lungul timpului

Incearca sa te descrii in 1-2 cuvinte sau intr-o fraza care sa stea la baza Sloganului care te va reprezenta .

Puterea Sloganului consta in a spune oamenilor cu ce te ocupi si care sunt beneficiile lor la interactiunea cu tine

TOATA LUMEA FACE CEEA CE STIE SA FACA CEL MAI BINE

Un Logo transmite instantaneu :

• Numele Brandului
• Orientarea profesionala
• Stilul personal
• Modul in care creezi valoarea

Alegerea unui Logo personalizat este importanta, deoarece el va reprezenta surogatul imaginii tale.

Ori de cate ori il vor privi, oamenii se vor gandi la tine, te vor recunoaste din multime si vor trai anumite expectatii si emotii stiind cu ce te ocupi si ce poti sa le oferi

Analizeaza ce te reprezinta.Nu toate sloganurile au asociate imagini in dreptul numelui

Te poti juca cu culorile, insa va trebui sa le asociezi in mod inteligent.Daca nu te descurci, apeleaza la serviciile unui designer profesionist

Culorile neutre sunt :alb, negru si gri .

Limiteaza culorile neutre la doua

E oricand bine inspirata asocierea lui negru cu o alta culoare
• Alb = puritate
• Negru = lux
• Galben = atentie
• Verde = natura
• Rosu = atentie
• Albastru = leadership
• Violet = loialitate


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu