vineri, 12 iunie 2015

Cum sa eviti greselile pe Twitter



Daca doresti sa fii urmarit de mai multe persoane interesate pe Twitter va trebui sa tii cont de cateva posibile greseli pe care le poti face pe aceasta platforma.

Pe Twitter, nu ai probleme in ceea ce priveste filtrul de vizibilitate al informatiilor oferite, deoarece algoritmul nu se aplica, astfel incat poti creste comunitatea de membrii cat de mult doresti.

Cu toate acestea o mare problema pentru companii o reprezinta faptul ca ele nu stiu sa socializeze pe platformele de micro-blogging. A incepe sa-ti promovezi cu insistenta afacerea si produsele nu este tocmai inspirat.

Multe conturi reproduc aceasta greseala de promovare agresiva a profilelor. Niciodata nu este prea tarziu sa iti restructurezi strategia.

Chiar daca se reduce la 140 de caractere, Twitter ramane o platforma de socializare, mai concreta, consistenta si tocmai din acest motiv preferata de persoane cu simt ludic, gandire analitica sau interese strict profesionale.

Ai sa ramai surprins, dar Twitter rivalizeaza cu LinkedIn in ceea ce priveste numarul de profesionisti cu care poti interactiona, fara a te lovi de blocajele impuse de filtrele de pe LinkedIn. O anumita persoana care iti este prieten virtual pe Twitter, ar putea fi greu de adaugat pe LinkedIn, de aceea prin prisma acestui fapt, promoveaza cu atentie continuturi, pentru ca nu stii cand vei fi nevoit sa-l abordezi.Nu trebuie sa ii scrii pe LinkedIn, poti foarte simplu sa-l abordezi aici.

Twitter nu este doar un instrument de difuzare, este si un instrument de angajare.

Avand in vedere natura duala, reciprocitatea pe Twitter implica nu doar angajarea in preluarea si distribuirea de informatii, ci si oferirea propriei contributii la angajarea atentiei si interesului comunitatii.

Persoanele cu autoritate recunoscuta si cladita in timp isi pot permite sa ofere tweet-uri informationale, insa marea majoritate va trebui sa creeze niste ancore de angajament cu audienta.

In cazul unei firme , implicarea pe termen lung va consta nu numai in livrarea periodica de oferte promotionale si informatii din industrie, dar si incurajarea discutiilor cu followerii si preluarea informatiilor interesante oferite de acestia.

Cea mai mare greseala ar reprezenta-o promovarea insistenta, fara a oferi la schimb informatie de valoare. Daca intreaga activitate pe Twitter se rezuma doar la propria afacere, vei incepe sa pierzi rapid din audienta. Viteza de comunicare este foarte alerta, telegrafica chiar. Maniera in care se produc aceste adeziuni ocazionale este superficiala, in baza unor prime impresii si numai un profil consistent in care postarile sunt constante si utile poate fideliza urmaritorii.

Urmareste regula 80/20 si asigura-te ca 80% sunt continuturi de valoare si 20% este promovarea personala. Incearca sa simti care este nivelul preocuparilor celor care iti alcatuiesc comunitatea virtuala de pe aceasta plaforma si intretine acest interes de lunga durata care ii fidelizeaza.

Valoarea perceputa va fi rezultatul educarii si asigurarii divertismentului urmaritorilor.

Asigura-te ca oferi continutul promis in mini descrierea de intampinare a profilului tau, in concordanta cu preocuparile tale.

Strategia aplicata pe Twitter nu se potriveste abordarii pe Facebook. Audienta este putin diferita. Fiecare platforma are propriul ritm si un anumit gen de interactiune cu prietenii virtuali. Initiaza conversatii, nu stii niciodata ce surprize te asteapta si ce persoana se afla in spatele acelui profil de 140 de caractere.

Spor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu